سلام سلام سلامي با صدايي غمگين
نوشته شده توسط : sara jooon

سلام به دوستان گلم

خوبين خوشين

چه خبرا

خوب صداي پاي مهر شنيده ميشه

بوي پاييز به مشام ميرسه

واقعا دلنشين و قشنگه

مهر مياد و باز هم سر ما بچه ها و شما بزرگ ترا شلوغ ميشه

ولي اين به معناي اينم نيست كه من آپ نمي كنم ها

راستش امروز يه روز خيلي خاصيه نمي دونم چرا

اما احساسم يه احساس ديگه ايه امروز دلم يه خورده تنگ شده

صدام يكم آهسته تر شده

گلوم سنگين تر شده

قلبم غمگين تر

و خودم تنها تر

نه اون تنهايي تنهايي كه فقط خودمم و خدا و دلم

نميدونم به خاطر چي

يه مسافر دارم دعا كنيد كارش درست بشه بتونه زود تر بياد

دعا كنيد

 





:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 132
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : 26 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دیاکو در تاریخ : 1389/6/27/6 - - گفته است :
سلام
وب معرکه ای داری دوست عزیز
من شمارو به دیدن وبهای خودم دعوت میکنم امیدوارم دعوت اینجانبو قبول کنی
وبتوانیم با هم تبادل لینک داشته باشیم
www.diako2010.blogfa.com مطالبی درمورد رایانه
www.diako2011.loxblog.com دنیای فناوری
www.yas2021.blogfa.com گالری عکس[گل][گل]
منتظر نظرتم به امید نظرت فعلا بای

/weblog/file/img/m.jpg
رها در تاریخ : 1389/6/27/6 - - گفته است :
سلام
ممنون از دعوتت
وبلاگت قشنگ و عاشقانست
به نظرم به عكس و موسيقي هم مزينش كني زيبا تر ميشه
اميدوارم عشق و علاقه اي كه ازش توي وبلاگت گفتي واقعي و دو طرفه باشه و روز به روزم بيشتر شه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: